zaterdag 11 december 2010

The Twelve days of Christmas: dag 7

De 7e dag al weer. We zijn al over de helft op weg naar de 12.
Wat een leuke reakties krijg ik op deze Kerstkadootjes-serie! Echt hartverwarmend!
Vandaag heb ik voor jullie een irisvouwpatroon dat gecombineerd is met borduren. Ik noem dat 'Bordiris' ;-)
Denk nou niet dat die techniek moeilijk is. Dat valt echt heel erg mee!
Kijk maar eens HIER voor een duidelijke workshop.
De werkvolgorde bij deze champagneglazen:
- snijd eerst het gecijferde deel uit
- prik daaronder de borduurgaatjes
- eerst borduren
- daarna vouwen
- als laatste de 'lippen' opplakken (2 rode hartjes)

Wil je meer irisvouwkaarten zien die gemaakt zijn met patronen die ik heb ontworpen?
Klik dan HIER.

Voor de Irisvouwen Yahoogroup maak ik iedere maand een nieuw vouwpatroon.
Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan ook aan op die supergezellige club!